Popis projektu

F 1900 E/D

Motor
Max. výkon motoru dle SAE
Kapacita palivové nádrže
Převodovka
Jízdní rychlost vpřed
Volba rychlosti
Náhon
Žací ústrojí
Pohon od motoru
Šířka sečení
Výška sečení
Hmotnost: (bez žacího ústrojí)

vodou chlazený naftový 3- válcový motor
18 (13,4kW) při 3200 ot/min HP
20 l
Hydrostatická
0-13,5 vzad 0-6,5 km/h
1 jízdní pedál+zařízení Tempomat
E – 2×4, D – 2×4 / 4×4
Zvedání hydraulické
kloubová hřídel
1220 (48″) mm
25-102 mm
390 kg

F 1900 E/D

Kubota F 1900 E/D první z řady velkoplošných sekaček KUBOTA kompaktní konstrukce. Díky svým parametrům nabízí celou řadu pozoruhodných užitných vlastností – sílu, ovladatelnost, výkonnost, hospodárnost a pohodlí obsluhy, které jí umožní provádět snadno veškeré žací práce. Pro použití v nejtěžších podmínkách je model F 1900 D vybaven pohonem na všechna kola, zapojitelným při prokluzu přední hnací nápravy. Hydraulická spojka hnací hřídele sečení je doplněna mokrou brzdou v olejové lázni, která zaručuje okamžité zastavení žacích nožů při vypnutí pohonu. Hydrostatická převodovka s jedním pedálem umožňuje snadnou a plynulou změnu směru a rychlosti jízdy.
Třínožové žací ústrojí je poháněno kardanovým hřídelem. Nože jsou rozmístěny tak, že je zabráněno jejich možnému doteku ale současně dokonale pokrývají sečenou plochu. Výhodou modelu F 1900 je nízká hmotnost, jen 390 kg bez žacího ústrojí. To se dodává s možnou šíří záběru 1,22 m nebo 1,37 m. Minimální poloměr neposečené plochy je pouze 0,35 m. Nádrž na 20 l má dostatečnou kapacitu pro plné celodenní nasazení i při práci se sběrným košem o objemu 540 l. To vše díky 3-válcovému motoru Kubota o výkonu 18 HP. Komfort obsluhy zvyšuje tempomat, stavitelné sedadlo, polohovatelný volant a přehledné kontrolky. Hladká rovná podlaha v místě obsluhy usnadňuje nástup a nabízí dostatečný prostor pro nohy.

Hydrostatická převodovka
Díky hydrostatické převodovce, ovládané nožním pedálem, je možné provádět rychlou a plynulou změnu rychlosti. Sešlápnutím tohoto jízdního pedálu docílíte nejvhodnější rychlost při sečení nebo přepravě. Stejný pedál umožňuje jízdu vpřed/vzad, a to sešlápnutím přední nebo zadní části tohoto pedálu.
Model F 1900 E ( 2×4) má náhon na jednu nápravu. Model F 1900 D (4×4) má záběr na všechna kola při prokluzu přední hnací nápravy.