Popis projektu

M8560

Motor
Konstrukce

Výkon ECE-R24
Kapacita palivové nádrže
Převodovka

Jízdní skupiny
Maximální rychlost
Uzávěra diferenciálu

Typ PTO

Otáčky PTO
Výkon hydraul. čerpadla
Tříbodový závěs
Kategorie
Zvedací síla
Počet vněj. hydraul. okruhů

Pohon

Celková délka
Celková výška
Rozvor
Světlá výška
Rozchod kol – vpředu
Rozchod kol – vzadu
Pohotovostní hmotnost
Průměr otáčení bez brzd

V3800-CR-TIE4
přímý vstřik, kapalinou chlazený,
TURBO, 4 ventily na válec
64 (87 HP) kW
110 l
36 vpřed / 36 vzad, 3 skupiny,
synchron., reverzní pod zatížením
3 rozsahy rychlostí
39 km/h
elektrohydraul.uzávěrka zadní nápravy,
samosvorný diferenciál přední nápravy
nezávislá, elektrohydraulická,
lamelová spojka s brzdou
540 / 540E ot./min
64,3 l/min
rychloup. s teleskop. stabilizátory
II
4100 kg
2 standard
(3 a ventil s regulací průtoku volitelně)
4×4 elektrohydraulické zapínání,
středový náhon
3955 mm
2650 mm
2250 mm
455 mm
1550 – 1620 mm
1470 – 1707 mm
3320 kg
3,8 m

M8560

Představujeme Vám novinku firmy Kubota, sérii M60. Tyto nové traktory byly přepracovány a v mnoha ohledech vylepšeny a vybaveny řadou nových funkcí:

Nová kapota motoru s lepší ventilací, výkonné motory s vysokotlakým vstřikováním Common Rail pro čisté a úsporné spalování, zaoblená kabina s vylepšenou ergonomií pro ještě snadnější a pohodlnější ovládání.

Traktory M60: výkonné, snadno ovladatelné, úsporné a s nízkými emisemi.

Nové motory – elektronicky řízený vysokotlaký systém Common Rail (CRS), ve spojení s 4-ventilovou technikou a technologií přímého vstřikování (E-CDIS) nabízí vyšší výkon, lepší průběh křivky kroutícího momentu a nižší spotřebu paliva. Motory byly speciálně navrženy pro použití v zemědělských traktorech.

Filtr pevných částic (DPF) snížuje škodlivé emise, aby byly splněny nejnovější emisní normy.

Constant RPM Management – novinkou u motorů traktorů série M60 je elektronický systém automatického nastavení konstantních otáček. Po jeho zapnutí motor udržuje konstantní navolené otáčky i při změně zatížení.

Převodovka 36V/36R – plně synchronizovaná 6-stupňová převodovka s dvoustupňovým násobičem řazeným pod zatížením DUAL SPEED poskytuje veškerý výkon a efektivitu potřebné při práci. Ve snadném dosahu obsluhy je páka řazení 3 jízdních skupin, s nimi traktor disponuje celkem 36 stupni pro jízdu vpřed a 36 stupni pro jízdu vzad, včetně plazivých rychlostí. Funkce ECO Speed umožňuje dosažení maximální rychlosti 40 km/h při otáčkách motoru snížených o 20% a tím snížení hluku, opotřebení a spotřeby paliva. M8560 a M9960 jsou vybaveny zámkem převodovky při parkování. Vícelamelová mokrá spojka zaručuje dlouhou životnost.

Hydraulický reverz – změna směru jízdy vpřed/vzad je snadná díky hydraulickému reverzu řazenému pod zatížením.

Páka reverzu je umístěna na sloupku volantu ve snadném dosahu obsluhy. Vícelamelová mokrá spojka ulehčuje práci s čelním nakladačem a zvyšuje produktivitu a ovladatelnost.

Nově navržená kabina – kabina série M60 byla zcela přepracována. Zaoblené sklo zlepšuje výhled a zvětšuje prostornost. Vysoká kabina poskytuje více místa nad hlavou a většina ovladačů byla přesunuta pro snadnější používání. Standardně je dodávána klimatizace a se 6ti nastavitelnými výdechy v přístrojové desce lze snadno dosáhnout optimálního proudění vzduchu. Páčka elektronicky ovládaného ručního plynu vyžaduje méně síly a umožňuje snadnější a přesnější regulaci.

Brzdný systém – traktory Kubota jsou vybaveny hydraulickým brzdným systémem s vícelamelovými brzdami v olejové lázni. Při brzdění se automaticky zapne pohon přední nápravy.

Hydraulika – traktory série M60 jsou vybaveny hydraulickým čerpadlem o výkonu 64.4 l/min při tlaku 196 bar.

„Zdvihací síla tříbodového závěsu je 4.100 kg, ramena závěsu jsou vybavena rychloupínacími háky.“

Sériově dodávané 2 přídavné hydraulické okruhy lze rozšířit na 3 + ventil s regulací průtoku.

Samosvorný diferenciál – standardně dodávaný samosvorný diferenciál přední nápravy, spolu s elektrohydraulickou uzávěrkou diferenciálu zadních kol zajišťují trakci a stálý výkon v nejobtížnějších podmínkách.

Přední náprava – pohon přední nápravy lze zapínat a vypínat za jízdy pod zatížením, pouhým stisknutím jednoho přepínače.

Díky převodu dvojitým kuželovým soukolím jsou traktory Kubota maximálně obratné. Tento systém, kompletně uzavřený v olejové lázni zaručuje dlouhou životnost, snadnou údržbu a oproti standardním kloubovým převodům umožňuje dosáhnout extrémně malého průměru otáčení pouze 3,8m a velké světlé výšky stroje.